21 april 2017

Guilty Pleasure....

Één van mijn guilty pleasures is het kijken naar het programma 'temptation island'
Ik kan er niks aan doen, het is het meest verschrikkelijke programma ooit, maar ik vind het zo fascinerend!

Voor wie het niet kent. In temptation Island gaan koppels naar een tropische locatie en worden ze opgesplitst op verschillende eilanden. Mannen op het ene eiland, de vrouwen op het andere. Op elk eiland zitten een aantal 'verleidingen' (lees: vrijgezellen) die het de 'lovers' zo moeilijk mogelijk gaan maken.
Onderling spreken de koppels voor het begin van het avontuur af wat wel en niet toegestaan is met een ander. Elke week krijgen ze bij een kampvuur beelden van hun wederhelft te zien en ze worden vervolgens op date gestuurd met een vrijgezel.
Kortom: het is de ultieme relatietest. (En natuurlijk een perfect recept voor drama en ellende)

Maar goed, ik vind het dus een fascinerend programma. Ten eerste snap ik niet dat iemand aan dit programma mee wil doen, want je weet eigenlijk van tevoren al dat je relatie naar de klote gaat.
Ten tweede heb ik me zitten verwonderen over de jaloerse trekjes van met name de dames. 

Misschien ben ik te lang uit een relatie, maar ik snap het gewoon echt niet (en ik heb het ook nog nooit zo goed begrepen). Maar als een jongen danst met een meisje, gewoon, met 30 cm ertussen, dan is dit al een onvergeeflijke vreemdgaan move in de ogen van de meiden. Als een jongen lacht met een van de vrijgezelle dames, gaat hij al vreemd.... ik snap dat niet.
Ik gok dat er een hoop onzekerheid achter zit, maar toch.

Vandaag ben ik m'n tv recorder aan het leegkijken en was ik bij de eerste helft van de ontknopingen: gaan ze elkaar vergeven en verder met elkaar of was dit het definitieve einde???
En daar stuitte ik wederom op iets dat ik fascinerend vind: het meten met twee maten.

De jongen geeft toe dat hij seks heeft gehad met één van de verleidingen op het eiland. Zijn vriendin, geeft toe dat zij zelf ook fout zat: ze heeft namelijk gezoend met een jongen, meer niet. Gewoon gezoend, geen seks....
En tot mijn grote verbazing flipt niet het meisje uit, maar de jongen: zoenen met een ander: hoe durft ze, het is nu echt gedaan, over en uit, hij wil haar nooit meer zien, dit kan echt niet!

En ik zit met mijn mond vol tanden naar dat fragment te kijken. Ik snap het gewoon niet. Jij mag dus wel 'in het rond neuken', want zo ben je nu eenmaal (is zijn verweer), maar als je vriendin eerlijk is over zoenen met een ander, dan is dat not done en het einde van de wereld.

Ik begrijp er echt niks van! En misschien is dat maar goed ook. 
Hoe dan ook, ik heb weer 'gesmuld' van dit seizoen en ik besluit ook nu om maar gewoon lekker vrijgezel te blijven en die tropische vakantie gewoon maar in m'n eentje te boeken!

foto: internet

1 opmerking:

  1. Hahaha, zolang jij maar lol hebt :) Sommige dingen moet je gewoon niet willen te snappen.

    BeantwoordenVerwijderen

Babbel je mee?