24 september 2016

Oh oh?!?

Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik dol ben op kaarsjes. Mijn hele huis staat er vol mee en zodra het 's avonds sneller donker wordt (nu dus ongeveer), gaan alle kaarsjes aan. Ik kan daar echt ontzettend van genieten!

De herfst en winter zijn dé periodes voor beleggers om aandelen in theelichtjes te nemen kan ik je verzekeren, want ik ben serieus een grootverbruiker.

Ik hoef in de herfst/winter nauwelijks extra te stoken, door de hoeveelheid warmte die mijn kaarsjesverzameling afgeeft. Ik zeg: ideaal!

Ik ben ook dol op teksten/quotes. En als ik die twee dingen kan combineren dan sta ik in de winkel bijna te stuiteren van geluk en kan ik niet wachten tot ik mijn nieuwe aanwinst in volle glorie en licht kan bewonderen. 

En zo schafte ik een hele tijd geleden een paar schattige 'inspirational quotes' kaarsjes aan.
Afgelopen week was het eindelijk donker genoeg om één van die kaarsjes te branden.

Ze zijn klein en gaan niet al te lang mee, maar na een paar uur hoor ik een dreigend 'klik', gevolgd door een zacht gerinkel en als ik op mijn tafel kijk, zie ik mijn 'inspirational quote' kaarsje door midden gebroken als een hoopje ellende in elkaar gezakt op tafel liggen. Tot zover mijn kaarsje dus... 

Nu begin ik me toch af te vragen wat dit te betekenen heeft? Zijn mijn dromen 'too big to handle?' Droom ik te groot(s)? Is het soms tijd voor nieuwe dromen? Moet ik m'n dromen maar opgeven? 
Is mijn droom uit elkaar gespat? 

Ik weet het niet. 
Ik droom gewoon lekker verder tot ik de volgende 'quote kaars' heb gevonden!

foto: eigen creatie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Babbel je mee?